Pokud potřebujete odeslat svého pacienta na specializované stomatologické vyšetření nebo ortodontickou konzultaci, rádi vám spolupráci usnadníme. Využijte připravené formuláře, které jsou k dispozici online i ve formátu k tisku. Ordinace Šikl a Caha poskytuje profesionální péči s využitím moderních technologií i individuálního přístupu.

Žádanky na ortodoncii

Žádanka pro odeslání pacienta na ortodontické vyšetření v případech podezření na vady skusu, nepravidelnosti postavení zubů nebo jako součást předprotetické přípravy atp.

Online žádanka na ortodoncii

Ideální varianta pro rychlé a bezpečné odeslání žádanky přímo z vašeho počítače.

Vyplnit online žádanku

Žádanka na ortodoncii k tisku (PDF)

Vhodné pro lékaře, kteří preferují papírovou dokumentaci.

Stáhnout žádanku pro tisk

Žádanky na stomatologické vyšetření

Žádanky pro odeslání pacienta na specializované vyšetření nebo zákrok. Např. implantologie, endodontické ošetření kanálků, chirurgické výkony, RTG nebo konzultace komplexních případů.

Online žádanka na stomatologii

Ideální varianta pro rychlé a bezpečné odeslání žádanky přímo z vašeho počítače.

Vyplnit online žádanku

Žádanka na stomatologii k tisku (PDF)

Vhodné pro lékaře, kteří preferují papírovou dokumentaci.

Stáhnout žádanku pro tisk

Často kladené otázky

Jak probíhá objednání pacienta?
Pokud lékař odesílá online žádanku nebo vyplňuje PDF žádanku pro pacienta, je nutné, aby nás pacient sám kontaktoval na čísle: +420 602 684 798. Přímo s ním již domluvíme termín. Případně si pacient může vybrat termín přes náš online formulář, po kterém jej telefonicky kontaktujeme my.
Může pacient kontaktovat ordinaci přímo?
Ano, pacient nás může kontaktovat přímo. A to: Telefonicky na čísle: +420 602 684 798 E-mailem na: info@sikl-caha.cz Osobně na recepci
Jak dlouho trvá objednání pacienta po odeslání žádanky?
Objednací doba závisí na typu konzultace a aktuální vytíženosti lékaře. U běžných konzultací je čekací doba v řádu dnů až týdnů. U implantologické konzultace se může termín objednání protáhnout na několik týdnů.
Jak předáváte výsledky?
Lékařské zprávy jsou pacientovi předány osobně po zákroku nebo elektronicky přes e-mail. Pokud má pacient aplikaci iKlient, můžeme mu dokument nahrát přímo do aplikace.
Spolupracujete i s lékaři mimo Brno?
Ano, spolupráce je možná i s lékaři mimo Brno. Lékaři k nám mohou pacienty referovat jak z Brna, tak ze širšího okolí.
Nabízíte následnou péči?
Ano, po zákroku často následují kontroly. V některých případech lékař určí pravidelné kontroly, například jednou ročně po zákroku.

Proč odesílat pacienty k nám?

  • Odborný tým s individuálním přístupem
  • Moderní diagnostické i terapeutické vybavení
  • Spolupráce s praktickými zubními lékaři i specialisty
  • Transparentní komunikace a předání výsledků včas

Kontakty pro spolupracující lékaře

Máte-li jakékoli dotazy k odeslání pacienta, vyplnění formuláře nebo možnostem spolupráce, neváhejte nás kontaktovat.

Telefon: +420 602 684 798
Email: info@sikl-caha.cz